Skontaktuj się z nami:
+48 12 656 51 58

Outsourcing IT

Outsourcing IT

 

switchW Wikipedii outsourcing zdefiniowany jest jako "wykorzystywanie zasobów zewnętrznych, zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym procesów niezbędnych dla funkcjonowania własnego przedsiębiorstwa, które zostaną tam zrealizowane efektywniej niż byłoby to możliwe we własnym zakresie".

Właśnie tego rodzaju działaniami zajmuje się nasza firma, świadcząc od 24 lat profesjonalne usługi znacznie ułatwiające różnego typu organizacjom codzienne funkcjonowanie. W praktyce oznacza to, że wszelkie procesy informatyczne w firmie są zarządzane przez naszych specjalistów, którzy służą Państwu zarówno radą, jak i, nieustannie, praktyczną pomocą.

 

Outsourcing IT jest działaniem, skupiającym się na odciążeniu Klienta w obszarze zapleczainformatycznego.   ESC SA umożliwia obsługiwanym firmom zoptymalizowanie kosztów operacyjnych przy jednoczesnym podwyższeniu jakości usług informatycznych.  Wychodząc naprzeciw wyzwaniu technologicznemu doradzamy i wdrażamy najlepsze rozwiązania, dzięki którym mogą Państwo skoncentrować się na dalszym rozwoju firmy.

 

punkt widokowyZapewniamy szeroki zakres działań objętych outsourcingiem, w tym między innymi: 

  • Kompleksowe zarządzanie infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa;
  • Archiwizacja - regularne tworzenie kopii zapasowych i archiwizacja baz danych  (backup);
  • Zarządzanie usługami poczty elektronicznej;
  • Opiekę informatyczną nad użytkowanym w firmie oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;
  • Analizę potrzeb informatycznych firmy (stałe czuwanie nad potrzebami modernizacji, uzupełniania,
    czy wreszcie rozbudowy istniejącej infrastruktury informatycznej); 
  • Audyt informatyczny w tym audyt legalności oprogramowania;
  • Współpraca i doradztwo przy rozmowach z innymi dostawcami usług informatycznych;
  • Hosting   - Kolokacja - VPS;
  • Wdrożenie i zarządzanie systemem telefonicznym w chmurze
  • Wirtualizacja - migracja systemów serwerowych oraz stacji roboczych do środowiska wirtualnego;
  • Zarządzanie stroną WWW firmy, pomoc w zakresie usług hostingowych;
  • Instalacja i   wdrażanie  wszelkiego rodzaju  oprogramowania  wykorzystywanego w firmie
    (od edytora tekstu po zintegrowany system wspomagający zarządzanie);
  • Pomoc w bieżącym dostępie do najnowszych rozwiązań technologicznych;
  • Tworzenie i administracja sieciami VPN (wirtualne sieci prywatne).
  • Szkolenie  pracowników w wybranym przez Państwa zakresie;
  • Zakupy, instalacje oraz  serwis  oprogramowania i sprzętu komputerowego, w tym także serwerów;

 

płyta główna z elektronikąNasze usługi charakteryzuje wysoka elastyczność i wieloletnie doświadczenie związane z ich wykonywaniem. Jesteśmy solidną i sprawdzoną firmą, działamy nieprzerwanie od 1992 roku. Świadczymy usługi wielu renomowanym przedsiębiorstwom i instytucjom. Nasz zespół to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy szereg uprawnień i certyfikatów między innymi Red HAT Certtified engineer, Microsoft IT Professional, WMware Certified Professional, Cisco CCNP.

Usługi stałej opieki serwisowej świadczymy w postaci dyżurów , zamawianych wizyt lub pracy zdalnej. Aby zapewnić stały dostęp usług podpisujemy z Klientami umowy serwisowe gwarantujące

Po tym jak zdecydujecie się Państwo na skorzystanie z naszych usług, odwiedzamy Państwa miejsce pracy według ustalonego wcześniej harmonogramu i zgodnie z aktualnymi potrzebami, a dodatkowo na bieżąco jesteśmy do Państwa dyspozycji zdalnie i zapewniamy stałą pomoc telefoniczną.

Korzyści płynące z outsourcingu

  • Gwarancja bezpieczeństwa i większej stabilności usług IT poprzez zapewnienie stałych (bez przerw na urlop lub chorobę administratora IT), najwyższej jakości profesjonalnych usług informatycznych w oparciu o długoletnie doświadczenia firmy;
  • Firma outsourcingowa inwestuje pieniądze w najnowocześniejsze rozwiązania, sprzęt i certyfikaty. Taki wydatek dla przeciętnego przedsiębiorcy jest całkowicie zbędny. 
  • Możliwość skoncentrowania działań firmy na jej podstawowych celach;
  • Znaczna redukcja kosztów funkcjonowania firmy
    - utrzymanie niższego poziomu zatrudnienia przy jednoczesnym zapewnieniu wykwalifikowanego personelu do zadań podstawowych,
    - brak wydatków związanych z dodatkowymi szkoleniami i certyfikatami,
    - brak konieczności zakupu dodatkowego sprzętu,
    - możliwość wliczenia usługi w koszty uzyskania przychodu;
  • Możliwość uzgodnienia terminu naprawy, również poza godzinami Państwa pracy;
  • Rozliczenia na podstawie rzeczywistego czasu pracy specjalistów, liczonego za roboczogodzinę;
  • Dostęp do sprzętu komputerowego w konkurencyjnych cenach dzięki licznym programom partnerskim zawartym przez nas z dystrybutorami sprzętu;
  • Rozliczenie na podstawie comiesięcznej faktury VAT.

kable

 

 

Każde przedsiębiorstwo i instytucja wymaga indywidualnych  rozwiązań, dostosowanych do wyznaczonych celów i potrzeb. Zapraszamy do skontaktowania się z nami pod podanym poniżej numerem telefonu, a z pewnością ustalimy wspólnie optymalne rozwiązanie oraz związane z nim koszty przyszłej współpracy.

 

Szczegóły i dodatkowe informacje:

Dział Handlowy  tel. (012) 656-51-58, wew. 45; Kraków ul. Mieszczańska 19 - osiedle podwawelskie.

Szef działu Outsourcingu IT:  Rafał Rusinowicz   e-mail: rafal.rusinowicz@escsa.pl