zmień dział




Program Gestor Nexo PRO

Program Gestor Nexo PRO

InsERT  Gestor Nexo PRO program typu CRMInsERT Gestor Nexo PRO CRM

Gestor nexo PRO jest elastycznym systemem CRM, który ma za zadanie wspierać proces budowania trwałych relacji z klientami i ułatwiać zarządzanie pracy w przedsiębiorstwie. Automatyzacja procesów pozwala na oszczędność czasu oraz lepszą wydajność. 

Gestor nexo PRO CRM pozwala na prowadzenie ewidencji wszystkich szczegółowych danych klientów z uwzględnieniem ich historii kontaktów. System posiada moduł klient pocztowy, dzięki któremu możemy przedstawiać i negocjować oferty i prowadzić korespondencję mailową, również wysyłkę zbiorczą.

System CRM marki InsERT pozwala dobrze zorganizować i usprawnić pracę wewnątrz firmy, a jest to możliwe dzięki możliwości planowania zadań, które mają być wykonane oraz delegowaniu pracowników, sprawowaniu kontroli postępu ich prac i rezerwowaniu dostępnych zasobów przedsiębiorstwa, takich jak pojazdy służbowe.

Ponadto Gestor nexo PRO posiada specjalny moduł "Zlecenia serwisowe", który jest w stanie pomóc w organizacji pracy serwisu. Umożliwia zarządzanie naprawami i procesami reklamacji, a wszystko to w ramach dostępnych scenariuszów obsługi klienta. Dzięki zastosowaniu tego modułu możliwa jest kontrola stanów serwisowych, sprawdzenie opłacalności danego zlecenia czy posiadanie powiązanych dokumentów. 

W programie dostępny jest również moduł " Umowy z klientami". Daje on możliwość gromadzenia i przechowywania umów wewnętrznych jak i zewnętrznych przedsiębiorstwa. W jednym miejscu, w uporządkowany sposób mogą znajdować się umowy z klientami, a także rachunki i opłaty. Dodatkowo moduł ten pozwala na automatyczne planowanie wystawiania dokumentów, czy na wysyłanie przypomnień o nich. 

Gestor nexo PRO to rozszerzona wersja oprogramowania Gestor nexo, która oprócz wszystkich funkcji, w jakie wyposażony jest ten system, zawiera dodatkowe rozwiązania, pozwalające na optymalizację programu i dostosowanie go do indywidualnych potrzeb danej firmy. Gestor nexo PRO umożliwia tworzenie rozszerzeń i dodawanie własnych rozwiązań, które usprawnią pracę, oprogramowanie to pozwala na wdrożenie m.in. własnych pól, słowników, flag, raportów czy wzorców wydruków.

Gestor nexo PRO jest programem w pełni kompatybilnym z systemem sprzedażowym  Subiekt nexo, pozwala to wykorzystywać w pracy wspólne kartoteki klientów i asortymentu oraz cenników i promocji. Gestor nexo PRO pozwala w prosty sposób przekształcić oferty w dokumenty handlowe i magazynowe.

 

Podstawowe funkcjonalności programu CRM Gestor nexo PRO:

  • Oprogramowanie pozwala na szybkie wyszukiwanie z dowolnej lokalizacji w systemie przechowywanych danych odnośnie klientów, również danych ważnych dla CRM,
  • Prowadzenie ewidencji całej historii kontaktów z klientami w tym wykonywanych z jego udziałem działań, ofert i procesów ofertowych oraz wystawionych dokumentów handlowych;
  • Określanie zestawów klientów;
  • Szeroki zakres obsługi ofert kierowanych do klientów, Gestor nexo PRO pozwala na wystawianie wielu ofert w jednym procesie ofertowania oraz generowanie ofert jednocześnie do większej grupy podmiotów; 
  • Możliwość edytowania ofert w dokumenty magazynowe i handlowe, aby móc korzystać z tej opcji wymagana jest licencja na Subiekta nexo;
  • Wielowalutowa obsługa ofert;
  • Planowanie promocji;
  • Rozbudowana obsługa wiadomości sms, umożliwiająca indywidualne oraz masowe wysyłanie wiadomości, zarówno tych sprzedażowych, windykacyjnych jak i z informacjami, przeznaczonych do różnych grup odbiorców;
  • Oprogramowanie pozwala na rozplanowanie działań, takich jak spotkania, telefony, listy, notatki, konwersacje internetowe oraz wiadomości e-mail i ich skuteczne wykonywanie;
  • Funkcja przypomnień o zaplanowanych działaniach z możliwością rejestracji czasu wykonania działań;
  • Funkcja automatycznego planowania i wykonywania akcji;
  • Oprogramowanie pozwala na wymianę informacji między użytkownikami systemu poprzez system komentarzy i procesów ofertowych;
  • Funkcja dostępna dla zleceń serwisowych, pozwalająca na generowanie automatycznych działań i wysyłanie powiadomień w formie e-maili lub SMS-ów;
  • Prowadzenie ewidencji i rezerwacji zasobów firmy dostępnych dla wszystkich pracowników, czyli na przykład pojazdów służbowych;
  • System posiada narzędzie kalendarza, który cechuje się posiadaniem wielu widoków oraz możliwością planowania działań;
  • Wbudowany klient pocztowy z obsługą protokołu IMAP, który pozwala na sprawne administrowanie e-maili.
  • Generowanie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem auto tekstów;
  • Gestor nexo PRO wyposażony w narzędzia dedykowane do optymalizacji obsługi e-mail, które mają wbudowaną funkcję sprawdzania poprawności pisowni, nie tylko w języku polskim, ale również angielskim i niemieckim oraz moduł kontrolujący załączniki i reguły wiadomości;
  • Rozbudowany system raportów z funkcją przetwarzania wyników raportów;
  • System ten posiada bibliotekę dokumentów, która pozwala prowadzić ewidencji zewnętrznych plików;
  • Pozwala na znakowanie obiektów flagami;
  • Program może być wykorzystywany na jednym stanowisku oraz wielu naraz;
  • Program umożliwia eksport danych z Gestora GT.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Program posiada rozszerzenie Sfera dla Gestora – możliwość generowanie indywidualnych rozwiązań;
  • Funkcja ofert wielowariantowych;
  • Opcja elektronicznej ewidencji, która pozwala na zarządzanie umowami z klientami;
  • System posiada dużo rozszerzeń, który umożliwia rozbudowanie systemu o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • Program wyposażony jest w zaawansowane pola ze słownikami obsługującego działy klienci, ofert, działania, procesy ofertowe, asortyment; 
  • Wydruki i raporty własne;
  • Opcja tagowania za pomocą flag własnych definiowalnych dla konkretnych obszarów biznesu;
  • Widoki dostępne w modułach;
  • Określane indywidualnych ról użytkowników;
  • Opcja definiowalnych oddziałów;
  • Program umożliwia określanie wielu dostawców dla wybranych asortymentów;
  • System obsługuje zamienniki asortymentu;
  • Gestor nexo PRO wyposażony w bibliotekę dokumentów (zawierające powyżej 1000 dokumentów).
  • Możliwość szczegółowego monitorowania działań użytkowników na stronie w przypadku dokumentów i zleceń serwisowych.
 

Więcej informacji:

tel. (12) 656-51-58 lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl