Kierownik d/s bezpieczeństwa Microsoftu pokonany przez dialera

Jak poinformował ZDNet UK Ed Gibson otrzymał od BT rachunek telefoniczny na 450 funtów po tym, jak jego komputer został zainfekowany przez dialera.
Dialery są złośliwymi programami, zmieniającymi numer telefoniczny służący do łączenia się z internetem na droższy, często zagraniczny.
W czasie londyńskiej konferencji "eConfidence — Spam and Scams" Gibson przemawiał na temat problemu dialerów. Specjalista Microsoftu powiedział, że jest zaniepokojony problemem dialerów. Mówił także o konieczności uczynienia internetu bezpieczniejszym miejscem, ponieważ w przeciwnym przypadku może on być w przyszłości miejscem którego nie poznamy.
Firma telekomunikacyjna BT uruchomiła w marcu usługę, mającą chronić użytkowników przed dialerami po naleganiach użytkowników, którzy otrzymali wysokie rachunki telefoniczne. BT domaga się jednak, żeby Gibson zapłacił rachunek.
Na swoim stanowisku Gibson pracuje od maja, wcześniej był współpracownikiem FBI w Wielkiej Brytanii.
Dialery są złośliwymi programami, zmieniającymi numer telefoniczny służący do łączenia się z internetem na droższy, często zagraniczny.
W czasie londyńskiej konferencji "eConfidence — Spam and Scams" Gibson przemawiał na temat problemu dialerów. Specjalista Microsoftu powiedział, że jest zaniepokojony problemem dialerów. Mówił także o konieczności uczynienia internetu bezpieczniejszym miejscem, ponieważ w przeciwnym przypadku może on być w przyszłości miejscem którego nie poznamy.
Firma telekomunikacyjna BT uruchomiła w marcu usługę, mającą chronić użytkowników przed dialerami po naleganiach użytkowników, którzy otrzymali wysokie rachunki telefoniczne. BT domaga się jednak, żeby Gibson zapłacił rachunek.
Na swoim stanowisku Gibson pracuje od maja, wcześniej był współpracownikiem FBI w Wielkiej Brytanii.