300 lat przed Google

Prognozę tę Schmidt oparł na wyliczeniach matematycznych, których dokonali pracownicy Google, a wyjawił w odpowiedzi na pytanie "jak długo będzie trwała misja firmy Google" zadane mu podczas konferencji Stowarzyszenia Krajowych Reklamodawców, która odbyła się w Phoenix (USA).
Tym samym zapewnił udziałowców i kontrahentów Google, że warto na dłużej wiązać się z firmą, przed którą istnieją jeszcze kilkusetletnie perspektywy rozwoju.
Podczas swojego przemówienia, Schmidt poinformował, że z blisko 5 milionów terabajtów informacji na świecie, na dzień dzisiejszy zindeksowanych zostało zaledwie 170 terabajtów.
Dyrektor Google mówił m.in. o przyszłości reklamy. Jego zdaniem ogłoszenia reklamowe zawsze będą obecne w Internecie, choć nie wyklucza rozwoju mikropłatności, które mogą spowodować, że część sieci zostanie uwolniona od reklam.
Tym samym zapewnił udziałowców i kontrahentów Google, że warto na dłużej wiązać się z firmą, przed którą istnieją jeszcze kilkusetletnie perspektywy rozwoju.
Podczas swojego przemówienia, Schmidt poinformował, że z blisko 5 milionów terabajtów informacji na świecie, na dzień dzisiejszy zindeksowanych zostało zaledwie 170 terabajtów.
Dyrektor Google mówił m.in. o przyszłości reklamy. Jego zdaniem ogłoszenia reklamowe zawsze będą obecne w Internecie, choć nie wyklucza rozwoju mikropłatności, które mogą spowodować, że część sieci zostanie uwolniona od reklam.