Skontaktuj się z nami:
+48 12 656 51 58


Skontaktuj się z nami:
+48 12 656 51 58
Procedury gwarancyjne i reklamacyjne

Procedury gwarancyjne i reklamacyjne

pamięć

Osoba reklamująca towar zakupiony w firmie ESC S.A. powinna posiadać  kartę gwarancyjną i/lub dowód zakupu (faktura VAT lub paragon).


Pracownik firmy przyjmujący zgłoszenie reklamacyjne sprawdzi, czy:

  • Towar nadal objęty jest gwarancją,
  • Towar został zakupiony w firmie ESC S.A.,
  • Zgłaszana usterka podlega naprawie gwarancyjnej,
  • Czy towar i sposób jego użytkowania spełnia wymogi gwarancji,
  • Jaka jest dotychczasowa historia napraw.serwis informatyczny

 

Osoba reklamująca powinna w miarę precyzyjnie opisać występującą usterkę (wadę).
Pokwitowaniem przyjęcia sprzętu do naprawy jest karta zgłoszenia naprawy.

 

 

 

Oddanie sprzętu do naprawy wiąże się z akceptacją następującej umowy:

  1. Rewers jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru sprzętu z serwisu,
  2. Serwis nie wydaje duplikatów rewersów i nie odpowiada za ewentualne skutki zgubienia rewersu,
  3. Czas naprawy wynosi do 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu,
  4. Sprzęt nie odebrany z serwisu w ciągu trzech miesięcy ulega przepadkowi,cartridge
  5. W przypadku przyjęcia warunkowego termin 14-dniowy nie obowiązuje,
  6. Usterka mechaniczna nie zauważona przez serwisanta przyjmującego sprzęt, a stwierdzona w serwisie docelowym, jest podstawą do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych,
  7. Dostarczenie niekompletnego sprzętu do serwisu traktowane jest jako przyjęcie warunkowe.