Program Subiekt Nexo PRO

Program Subiekt Nexo PRO

InsERT Subiekt Nexo PROInsERT Subiekt Nexo PRO - Program do sprzedaży

Subiekt nexo PRO jest programem stworzonym do wspomagania sprzedaży w małych i średnich firmach. System ten jest rozbudowaną wersją Subiekta nexo i poza jego funkcjonalnościami ma też bardzo wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet nietypowe wymagania.

Subiekt nexo PRO to system umożliwiający obsługę wielooddziałowych firm, pozwalający na nadawanie cen za pomocą cenników głównych i dodatkowych. Subiekt nexo PRO posiada tzw. widoki robocze, w których można na przykład przypisać asortyment do obsługi pozycji zamówienia. Rozbudowana obsługa pozycji zamówień znacznie ułatwia logistykę zarówno dla klientów, jak i dla dostawców. 
Subiekt nexo PRO jest elastycznym narzędziem, które umożliwia dodawanie własnych pól do różnych elementów programów oraz generowanie własnych raportów i wzorców druku. Rozszerzenie Sfera dla Subiekta umożliwia tworzenie indywidualnych rozwiązań, które dostosowują system do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. 
 

Podstawowe funkcje Subiekta nexo PRO:

  • pełna obsługa wszelkiego rodzaju dokumentów handlowych i magazynowych;
  • program wyposażony jest w specjalne modły, które zapewniają pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych; 
  • opcja tworzenia faktur do dokumentów WZ zarówno pojedynczych, jak i zbiorczych;
  • możliwość tworzenia dokumentów WZ do faktur;
  • możliwość tworzenia i korygowania dokumentów magazynowych; 
  • wystawianie takich dokumentów sprzedaży jak faktura pro forma czy   faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • program wyposażony jest w rozbudowany system zamówień, w którym użytkownik może każdej pozycji dokumentu przypisać indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • program posiada rozbudowane kartoteki asortymentu zawierające działy sprzedaży – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych;
  • kartoteka klientów mogą zawierać również dane typu CRM;
  • możliwość przypisywania do konkretnego klienta zdefiniowanego cennika, z określoną cenę, domyślnym i maksymalnym rabatem konkretnej pozycji również tą, zależną od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • system obsługujący wiele rodzajów przedpłat, płatności kartą i za pobraniem, a także sprzedaż kredytowaną, cesje na innego płatnika, zaliczki pracowników na zakup;
  • całkowita obsługa kasy z możliwością rejestracji operacji gotówkowych i bezgotówkowych (takie jak płatność kartą płatniczą lub za pomocą bonu), i funkcją zabiegów kasowych z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • szeroki zakres funkcji obsługujących rachunki bankowe (przelewy tradycyjne, opłaty dla ZUS, składki podatkowe, operacje na rachunku, prowizje, wyciągi); 
  • system umożliwia prowadzenie bankowości elektronicznej, która może odbywać się za pomocą wymiany plików, albo online (opcja możliwa dla wybranych banków);
  • prowadzenie rozrachunków aktywów (należności) i pasywów (zobowiązań), 
  • opcja wykonania rozliczeń wielowalutowych, wezwań do zapłaty, naliczania not odsetkowych i kompensat;
  • program pozwala na szeroką obsługę urządzeń zewnętrznych takich jak kasa czy drukarka fiskalna, czytnik kodów kreskowych lub waga etykietująca);
  • program umożliwia automatyczną korelację zmian asortymentu w kartotece oraz wszystkich urządzeniach zewnętrznych;
  • oprogramowanie jest w pełni kompatybilne z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO.

Dodatkowe rozwiązania, jakie są dostępne w wersji PRO:

  • do programu możemy zakupić rozszerzenie -Sfera dla Subiekta nexo, które to możliwość tworzenia własnych funkcjonalnych rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa;
  • opcja wielu zaawansowanych pól własnych do obiektów systemu;
  • możliwość definiowania indywidualnych raportów i wydruków;
  • program pozwala na wykonanie korekty kosztu dostaw;
  • system umożliwia prowadzenie sprzedaży z dostaw, wykonywanie rezerwacji dostaw w dokumentach, zakup przy rozbiciu przyjęcia na partie oraz prowadzenie rejestru rozbieżności w przyjęciach magazynowych;
  • oprogramowanie to pozwala na realizacje pojedynczych zamówień w wielu wydaniach, przy jednoczesnym wydaniu, które mogącym zawierać pozycje z różnych zamówień;
  • interfejs wyposażony w okno robocze „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; 
  • interfejs z oknem roboczym „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” pozwalający na   wydajną i efektywną pracę z zamówieniami do dostawców; 
  • program pozwala na zdefiniowanie wielu dostawców, wyróżnienie jednego przodującego dostawcy i producenta oraz przypisanie dla określonego asortymentu (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy);
  • rozszerzone możliwości płatności odroczonych na przykład w przypadku spłaty w systemie ratalnym;    
  • użytkownik programu ma możliwość określenia indywidualnych cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, każdy z nich może być ograniczony czasowo);
  • program oferuje obsługę zamienników – przez które rozumie się proste zbiory towarów lub usług, które   mogą być na dokumentach wymienione poprzez specjalną funkcję pomiędzy elementami znajdującego się w tym samym zbiorze;
  • system obsługuje oddziały przedsiębiorstwa (każdy oddział ma przypisany cennik główny, który jest ustawiony jako cennik domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego);
  • oprogramowanie to umożliwia podzielenie rozrachunku na raty (w tym przypadku rozrachunek można podzielić na różną ilość   kwot cząstkowych z przypisanymi terminami płatności dla każdej z nich);
  • funkcja rozliczeń w wielu   walutowe (np. EUR – USD);
  • kompensaty wielowalutowe;
  • program wyposażony jest narzędzie przeznaczone do weryfikacji pracy kasjera, to jest sesje kasowe (wyliczenie zgodności stanu środków pieniężnych z zarejestrowanymi w systemie operacjami ma miejsce w momencie zamknięcia sesji),
  • w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie);
  • system posiada moduł sesje rozliczeniowe, dedykowany do efektywniejszego zarządzania rozliczeniami.

Dodatkowe informacje:

Dział Handlowy: tel. 12 633 73 08   wew 45 ;   e-mail:    insert@escsa.pl