zmień dział

+48 12 656 51 58

Aktualności

Kompleksowa integracja systemów

Kuter Port Nieznanowice to kolejne miejsce, w którym przeprowadziliśmy kompleksowe wdrożenie.

Kompleks Kuter Port to jedna z największych plaż w Małopolsce, która pomieścić będzie mogła nawet 3000 osób na powierzchni niespełna 1,5 hektara. Jego otwarcie planowane jest na początek wakacji, a my dołożyliśmy wszelkich starań, żeby było to możliwe.

W ramach obiektu oprócz piaszczystych plaż przygotowana została restauracja oraz sala bankietowa mieszcząca ponad 200 osób. Sala doskonale nadaje się do organizacji przyjęć, wesel i bankietów, a organizatorzy planują również organizowanie ślubów w plenerze.

Ponadto, osoby, które będą chciały skorzystać z oferty kompleksu będą miały do dyspozycji sześć domków noclegowych. Dla miłośników wędkarstwa został przygotowany specjalny teren pod łowisko, gdzie każdy będzie mógł znaleźć miejsce dla siebie.

Jaka w tym była nasza rola? Musieliśmy to wszystko kompleksowo połączyć! W tym celu do stanowisk gastronomicznych zastosowane zostało oprogramowanie X2 System, natomiast do hotelowych KWHotel. Całość została przez nas zintegrowana, dzięki czemu klient przejeżdżając do Kuter Portu może zostać obsłużony w prosty sposób.

Dodatkowo do obiektów wdrożyliśmy kompletny sprzęt fiskalny na dziesięć stanowisk kelnerskich.

Całe wdrożenie, szerzej opisaliśmy również na naszym blogu. Przeczytaj więcej o wdrożeniu integralnego systemu obsługi klienta