zmień dział






Wdrożenie integralnego systemu obsługi klienta w obiekcie Kuter Port Nieznanowice

Wdrożenie integralnego systemu obsługi klienta w obiekcie Kuter Port Nieznanowice

Data: Friday, June 19, 2020

  1. Dla kogo pracowaliśmy? 
  2. Informacje na temat miejsca wdrożenia
  3. Nasze zadanie
  4. Realizacja projektu
  5. Rezultaty wdrożenia
Kuter Port Nieznanowice
W czerwcu mieliśmy przyjemność oddawać do użytku system obsługi klienta w obiekcie Kuter Port Nieznanowice. Zobaczcie case study tego wdrożenia.

Dla kogo pracowaliśmy? 

Kuter Port w Nieznanowicach - kompleksowy obiekt wypoczynkowy z kąpieliskiem, restauracją i miejscami noclegowymi,  a także z dedykowanymi łowiskami dla wędkarzy. 

Informacje na temat miejsca wdrożenia

Nieznanowice to niewielka miejscowość w gminie Gdów, w której od nadchodzących wakacji będzie można solidnie odpocząć. W ośrodku Kuter Port znajduje się bowiem jedna z największych plaż w Małopolsce, która na przestrzeni 1,5 hektara ma zamiar pomieścić około 3000 osób. 
 
Przyznać trzeba, że cała inwestycja przeprowadzona została z olbrzymim rozmachem. Na terenie obiektu powstała restauracja z przestronną salą, która jest w stanie łącznie pomieścić ponad 200 osób. Dedykowana jest dla wszystkich, którzy chcą w obiekcie zorganizować przyjęcie okolicznościowe, a nawet wesele z możliwością plenerowego ślubu. 
 
W skład Kuter Portu wchodzi także osiedle domków hotelowych przeznaczonych dla turystów, którzy chcą odpocząć lub rozkładają swój urlop na kilka dni. To także dobre miejsce dla wędkarzy chcących spróbować swoich sił na terenie zalewu. 

Nasze zadanie

Jak widać całość projektu była niezwykle rozbudowana, nasze zadanie polegało natomiast na tym, by wszystko sprawnie działało. Było to niezwykle odpowiedzialne działanie, bowiem właśnie od niego zależało skuteczne funkcjonowanie całego kompleksu. Do najważniejszych elementów tego przedsięwzięcia należało:
  • Wdrożenie systemu zarządzającego restauracją
  • Wdrożenie oprogramowania do wynajmu pokoi noclegowych
  • Instalacja bramek kontrolnych przy wejściach na tereny łowiska
  • Integracja wszystkich elementów. 
W naszej firmie nie boimy się wyzwań, dlatego sprawnie przystąpiliśmy do realizacji powyższych zadań. 
 

Realizacja projektu

Niezbędnym elementem każdej skutecznej realizacji jest poznanie oczekiwań drugiej strony. W tym celu odbyliśmy wiele rozmów z firmą Kuter Port Nieznanowice, by dokładnie poznać jej wymagania i tak dobrać narzędzia, by móc je jak najlepiej spełnić. 
 
Przy planowaniu uwzględniliśmy również zadania jakie będą stawiane przed poszczególnymi elementami kompleksu, a także wielkość całej infrastruktury. Podjęliśmy także kluczowe decyzje co do wyboru oprogramowania, jakie zostało użyte. Nie bez znaczenie było także nasze dotychczasowe doświadczenie w realizacji tego typu projektów, które pomogło nam wybrać najbardziej pożądane rozwiązania. 
 
Cały system to 7 stanowisk kelnerskich, sklep wędkarski, sklep z akcesoriami plażowymi, a także stanowisko recepcji hotelowej.
 
Restauracja Kuter PortOstatecznie przy wdrożeniu oprogramowania do zarządzania restauracją zdecydowaliśmy się skorzystać z programu X2 System. Został on zainstalowany głównie dlatego, że w sprawny sposób pozwala na łączenie z oprogramowaniem hotelowym i innymi elementami, które miały być uruchomienie w obiekcie. W restauracji ponadto uruchomiliśmy dziewięć kasowych stanowisk, do których dostarczyliśmy pełne wyposażenie sprzętowe. 
 
Do zarządzania miejscami noclegowymi zastosowane zostało oprogramowanie KWHotel. Tutaj znaczenie miała również prosta i intuicyjna obsługa, która jest domeną tego programu. Na terenie zamontowane są również specjalne bramki kontrolne, dzięki czemu goście w prosty sposób, przy pomocy kart magnetycznych mogą potwierdzić swoją obecność i wejść na teren przeznaczony do połowów czy na plażę. 
 
Z punktu widzenia księgowego wykonaliśmy również eksport danych do programu Comarch Optima, co znacznie ułatwia pracę osobom odpowiedzialnym za rozliczanie obiektu. 
 
Osobne słowo należy się również integracji działania całego systemu. Dzięki kompleksowemu działaniu i na podstawie wcześniejszych doświadczeń udało nam się przygotować rozwiązanie, które spełni oczekiwania najbardziej wymagających klientów. 
 
Gość hotelowy po zameldowaniu się w pokoju na terenie Kuter Portu otrzymuje kartę magnetyczną. Udając się do restauracji przyjmujący zamówienie może przypisać do niego daną osobę, a zamykając rachunek przekazuje całą kwotę do systemu. Dzięki temu opłaty te mogą zostać uiszczone za jednym razem. Podobnie przy wchodzeniu na łowisko, czy na teren kąpieliska - odbijając kartę przy bramkach system wie, czy opłata została już pobrana przy meldunku, czy też zostanie dopisana do łącznego rachunku lub czy wymagana jest zapłata. 
 
Wszystko to ma na celu usprawnienie obsługi klienta i zapewnienie mu jak największej wygody. Dzięki temu goście odwiedzający Kuter Port mogą w pełni skupić się na odpoczynku i korzystaniu z miejscowych atrakcji. 

Rezultaty wdrożenia

Efektem naszych działań było przygotowanie kompleksowego miejsca wypoczynkowego, które jest w stanie obsługiwać gości w prosty i skuteczny sposób. Pracownicy zostali również przeszkoleni z zakresu działania i obsługi całego systemu. 
Teraz pozostaje czekać tylko na gości. Planowane otwarcie obiektu, zgodnie z obowiązującymi normami sanitarnymi przewidziane jest na początek lipca. 
 
Źródło grafik: Kuter Port

Dodane przez Przemysław Mirek

   

Wybrane przez nas

Najpopularniejsze w miesiącu