Rozpoczęcie ewidencji za pomocą kasy fiskalnej
Krok po kroku jak rozpocząć ewidencję za pomocą kasy fiskalnej
- Złóż pisemny wniosek do Urzędu Skarbowego na dziennik podawczy z informacją, że chcesz wprowadzić kasę fiskalną do swojej firmy.
- Kup kasę lub drukarkę fiskalną, zaraz po zakupie nasz serwisant dokona fiskalizacji kasy.
- Po fiskalizacji otrzymasz formularz zgłoszenia fiskalizacji, który należy dostarczyć do Urzędu Skarbowego do 7 dni.
- Do ok. 30 dni dostaniesz pocztą numer ewidencyjny kasy, który należy umieścić w widocznym miejscu na kasie fiskalnej.
- Po otrzymaniu numeru ewidencyjnego należy się zgłosić do Naczelnika Urzędu Skarbowego z książką serwisową kasy po pieczątkę.
A czy wiesz, że?
Czy wiesz, że choć proces uruchomienia ewidencji fiskalnej wydaje się skomplikowany, dostępnych jest wiele zasobów i wsparcia, aby go ułatwić? Wybierając idealne urządzenie dla swojej działalności, nie musisz iść na kompromisy – na rynku znajdziesz zarówno zaawansowane modele, jak i te, które reprezentują najtańszą kasę fiskalną, a jednocześnie spełniają wszystkie wymogi. Warto również zwrócić uwagę na popularne i sprawdzone rozwiązania, takie jak kasa fiskalna Posnet, ceniona za niezawodność i intuicyjną obsługę. Pamiętaj też, że po zakupie i fiskalizacji, kluczowe jest zapewnienie ciągłości pracy urządzenia. W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych, zawsze możesz skorzystać z profesjonalnego serwisu kas i drukarek fiskalnych, który zapewni szybką i skuteczną pomoc, minimalizując przestoje w Twojej firmie.
Skorzystaj z darmowej konsultacji – nasi doradcy są do Twojej dyspozycji:
Dział Handlowy ESC SA
ul. Mieszczańska 19, Kraków
(12) 656 51 58
sprzedaz@escsa.pl
Dział Handlowy ESC SA
os. Teatralne 3, Kraków
(12) 656 33 64
sprzedaznh@escsa.pl