zmień dział

Skontaktuj się z nami:
+48 12 656 51 58
Rozpoczęcie ewidencji za pomocą kasy fiskalnej

Rozpoczęcie ewidencji za pomocą kasy fiskalnej

Krok po kroku jak rozpocząć ewidencję za pomocą kasy fiskalnej

 

  1. Złóż pisemny wniosek do Urzędu Skarbowego na dziennik podawczy z informacją, że chcesz wprowadzić kasę fiskalną do swojej firmy.
  2. Kup kasę lub drukarkę fiskalną, zaraz po zakupie nasz serwisant dokona fiskalizacji kasy.
  3. Po fiskalizacji otrzymasz formularz zgłoszenia fiskalizacji, który należy dostarczyć do Urzędu Skarbowego do 7 dni.
  4. Do ok. 30 dni dostaniesz pocztą numer ewidencyjny kasy, który należy umieścić w widocznym miejscu na kasie fiskalnej.
  5. Po otrzymaniu numeru ewidencyjnego należy się zgłosić do Naczelnika Urzędu Skarbowego z książką serwisową kasy po pieczątkę.

A czy wiesz, że?

Czy wiesz, że choć proces uruchomienia ewidencji fiskalnej wydaje się skomplikowany, dostępnych jest wiele zasobów i wsparcia, aby go ułatwić? Wybierając idealne urządzenie dla swojej działalności, nie musisz iść na kompromisy – na rynku znajdziesz zarówno zaawansowane modele, jak i te, które reprezentują najtańszą kasę fiskalną, a jednocześnie spełniają wszystkie wymogi. Warto również zwrócić uwagę na popularne i sprawdzone rozwiązania, takie jak kasa fiskalna Posnet, ceniona za niezawodność i intuicyjną obsługę. Pamiętaj też, że po zakupie i fiskalizacji, kluczowe jest zapewnienie ciągłości pracy urządzenia. W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych, zawsze możesz skorzystać z profesjonalnego serwisu kas i drukarek fiskalnych, który zapewni szybką i skuteczną pomoc, minimalizując przestoje w Twojej firmie.

Skorzystaj z darmowej konsultacji – nasi doradcy są do Twojej dyspozycji:

Dział Handlowy ESC SA
ul. Mieszczańska 19, Kraków
(12) 656 51 58
sprzedaz@escsa.pl


Dział Handlowy ESC SA
os. Teatralne 3, Kraków
(12) 656 33 64
sprzedaznh@escsa.pl