Program Gestor Nexo

Program Gestor Nexo

InsERT Gestor NexoInsERT Gestor Nexo CRM

Gestor nexo jest programem wspomagającym budowanie stałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki zautomatyzowanym czynnościom programu, pozwala on zaoszczędzić czas, zapewniając nieograniczoną wydajność i efektywność

Gestor nexo umożliwia m.in.: ewidencjonowanie skomplikowanych danych klientów raz z historią kontaktów, wizualizacje i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji elektronicznej za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Gestor nexo działa również w obszarze wewnątrz firmowym, umożliwia on organizację i usprawnienie pracy – umożliwia planowanie wykonywanych zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitoruje on także postępy w wykonywaniu prac, jak i rezerwuje ogólnodostępne zasoby firmy (np. pojazdy służbowe)

Gestor nexo jest członem linii InsERT nexo. Bliska integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych list klientów i asortymentu, wycen i promocji oraz łatwe zmienianie ofert w dowolnie wybrane dokumenty handlowe i magazynowe:

 

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • Katalogowanie i łatwe wyszukiwanie danych klientów w systemie, z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • Ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych przez niego czynności, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • Analiza i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • Szeroka obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert podlegających jednemu procesowi ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie
  • Przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • Obsługa wielo-walutowa;
  • Planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • Nadawanie indywidualnych bądź masowych wiadomości SMS (np., sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • Planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • Adnotacje o zaplanowanych działaniach oraz zapis czasu wykonania działań;
  • Planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • Możliwość wymiany informacji pomiędzy uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • Ewidencjonowanie i rezerwacja ogólnodostępnych zasobów firmy (np. samochodów służbowych);
  • Wielowidokowy kalendarz z zaprogramowanymi czynnościami;
  • Proste zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego, zajmującego się obsługą protokołu IMAP;
  • Zakładanie zbiorczych wysyłek e-mail przy użyciu autotekstów;
  • Narzędzia usprawniające obsługę poczty e-mail – m.in. sprawdzanie poprawnej pisowni ( w języku polskim, angielskim i niemieckim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości i więcej;
  • System raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • Biblioteka dokumentów, która umożliwia ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF);
  • Oznaczanie obiektów flagami;
  • Możliwość pracy jedno i wielostanowiskowej;
  • Możliwość importu danych z Gestora GT.
 

Dodatkowe informacje:

Dział Handlowy:   tel. 12 633 73   08   wew 45 ;   e-mail:      insert@escsa.pl