Program Gestor Nexo
Program CRM InsERT Gestor Nexo 
Gestor nexo jest programem CRM wspomagającym budowanie stałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki zautomatyzowanym czynnościom programu, pozwala on zaoszczędzić czas, zapewniając nieograniczoną wydajność i efektywność
Gestor nexo, jako system CRM umożliwia m.in.: ewidencjonowanie skomplikowanych danych klientów wraz z historią kontaktów, wizualizacje i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji elektronicznej za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Gestor nexo działa również w obszarze wewnątrz firmowym, umożliwia on organizację i usprawnienie pracy – umożliwia planowanie wykonywanych zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitoruje on także postępy w wykonywaniu prac, jak i rezerwuje ogólnodostępne zasoby firmy (np. pojazdy służbowe).
W Gestor nexo istnieje możliwość lepszej organizacji pracy serwisu. Dedykowany temu moduł pozwala na zarządzanie reklamacjami i obsługą napraw. Z poziomu programu da się skontrolować potrzebne części, a także przede wszystkim wyliczyć rentowność danego zlecenia.
Gestor nexo (CRM) jest członem linii InsERT nexo. Bliska integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych list klientów i asortymentu, wycen i promocji oraz łatwe zmienianie ofert w dowolnie wybrane dokumenty handlowe i magazynowe:
Najważniejsze możliwości programu CRM Gestora nexo:
- Katalogowanie i łatwe wyszukiwanie danych klientów w systemie, z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
- Ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych przez niego czynności, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
- Analiza i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- Szeroka obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert podlegających jednemu procesowi ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie
- Przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
- Obsługa wielo-walutowa;
- Planowanie i wykorzystywanie promocji;
- Nadawanie indywidualnych bądź masowych wiadomości SMS (np., sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- Planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
- Adnotacje o zaplanowanych działaniach oraz zapis czasu wykonania działań;
- Planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- Możliwość wymiany informacji pomiędzy uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
- Możliwość ustawienia powiadomień mailowych lub sms-owych (w zleceniach serwisowych);
- Ewidencjonowanie i rezerwacja ogólnodostępnych zasobów firmy (np. samochodów służbowych);
- Wielowidokowy kalendarz z zaprogramowanymi czynnościami;
- Proste zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego, zajmującego się obsługą protokołu IMAP;
- Zakładanie zbiorczych wysyłek e-mail przy użyciu autotekstów;
- Narzędzia usprawniające obsługę poczty e-mail – m.in. sprawdzanie poprawnej pisowni ( w języku polskim, angielskim i niemieckim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości i więcej;
- System raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- Biblioteka dokumentów, która umożliwia ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie PDF);
- Oznaczanie obiektów flagami;
- Funkcja obsługi RODO
- Możliwość pracy jedno i wielostanowiskowej;
- Możliwość importu danych z Gestora GT.