zmień dział




Aplikacja Subiekt 123 - Faktorowanie i sprzedaż

Aplikacja Subiekt 123 - Faktorowanie i sprzedaż

Subiekt123 - Aplikacja do sprzedażyInsERT - program Subiekt 123 dla mikro i małych firm

Przyjazna i łatwa w obsłudze aplikacja do wystawiania faktur, prowadzenia kartotek towarów i usług oraz zarządzania informacjami o klientach.

  Szybkie wystawianie faktur VAT i paragonów

Generowanie faktur lub paragonów jest szybkie i wygodne, zajmując zaledwie chwilę. Wykorzystujesz gotowe dane klientów oraz wcześniej wprowadzone produkty z listy dostępnej w aplikacji. W prosty sposób wybierasz odpowiednią formę płatności oraz termin, a także ewentualnie zaznaczasz opcję odwrotnego obciążenia. Co więcej, dla wydanych dokumentów istnieje możliwość błyskawicznego tworzenia plików PDF i ich bezpośredniego przesyłania do klientów. W przypadku konieczności, dostępna jest opcja łatwej korekty dokumentów, zapewniając pełną elastyczność i kontrolę nad procesem dokumentowania transakcji.

Zarządzanie towarami i usługami 

Aplikacja przechowuje również informacje o usługach, które oferujesz, oraz dostępnych towarach. Wprowadzenie nazwy i ceny to wszystko, co potrzebujesz zrobić! Łatwe zarządzanie produktami umożliwia przypisanie ich do indywidualnie utworzonych grup, co jeszcze bardziej usprawnia organizację.

Gromadzenie informacji o klientach w jednym miejscu

Pełne informacje o Twoich klientach zawsze na wyciągnięcie ręki. Dodawanie, edytowanie i usuwanie danych jest niezwykle proste. Aby ułatwić Ci pracę, aplikacja umożliwia szybkie pobieranie danych klientów z bazy GUS, co przyspiesza dostęp do informacji o firmach, z którymi współpracujesz.

Baza danych klientów zawiera szereg kluczowych informacji, takich jak dane teleadresowe, numer konta bankowego, ustalony termin płatności, przyznanie rabaty czy szczegółowy opis klienta. Dzięki Subiekcie 123 te dane są zawsze na wyciągnięcie ręki, wspierając Cię w codziennej pracy.

Prowadzenie terminarza płatności wobec kontrahentów, ZUS i urzędu skarbowego

Nie jest konieczne zapamiętywanie terminów płatności składek czy faktur. Wystarczy, że na samym początku korzystania z programu precyzyjnie skonfigurujesz parametry działalności firmy, takie jak sposób rozliczania podatków oraz ustalisz terminy płatności dla swoich zobowiązań i klientów. Dzięki tym ustawieniom, aplikacja automatycznie wyświetli odpowiednie informacje w stosownym czasie, pozwalając Ci na zachowanie kontroli nad terminami płatności i rozliczeń.

 

Największą zaletą Subiekta 123 jest jego elastyczność - każda firma w miarę rozwoju biznesu może dzięki modułom dodatkowym dowolnie go rozbudowywać.

Obecnie dostępne moduły Subiekt 123:

  • fiskalizacja
  • użytkownik +  (możliwość korzystania z Subiekta 123 przez wielu użytkowników - każdy posiada indywidualne konto, co pozwala na sprawdzenie, kto edytował poszczególny dokument)

Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu dokumenty, które zostały wystawione mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym.

Korzyści dla biur rachunkowych płynące z aplikacji Subiekt 123

Biura rachunkowe mogą skorzystać ze specjalnej oferty na Subiekta 123 i  bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, którzy są obsługiwani przy użyciu Biuro nexo, Rewizora nexo lub Rachmistrza nexo.

Subiekt123 - Aplikacja do sprzedaży

Poniżej prezentujemy inne programy firmy InsERT:

 

Więcej informacji:

tel. (12) 656-51-58 lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl