Program Gestor Nexo PRO
InsERT Gestor Nexo PRO program typu CRM
Gestor nexo PRO jest elastycznym systemem CRM, który ma za zadanie wspierać proces budowania trwałych relacji z klientami i ułatwiać zarządzanie pracy w przedsiębiorstwie. Automatyzacja procesów pozwala na oszczędność czasu oraz lepszą wydajność.
Gestor nexo PRO CRM pozwala na prowadzenie ewidencji wszystkich szczegółowych danych klientów z uwzględnieniem ich historii kontaktów. System posiada moduł klient pocztowy, dzięki któremu możemy przedstawiać i negocjować oferty i prowadzić korespondencję mailową, również wysyłkę zbiorczą.
System CRM marki InsERT pozwala dobrze zorganizować i usprawnić pracę wewnątrz firmy, a jest to możliwe dzięki możliwości planowania zadań, które mają być wykonane oraz delegowaniu pracowników, sprawowaniu kontroli postępu ich prac i rezerwowaniu dostępnych zasobów przedsiębiorstwa, takich jak pojazdy służbowe.
Ponadto Gestor nexo PRO posiada specjalny moduł "Zlecenia serwisowe", który jest w stanie pomóc w organizacji pracy serwisu. Umożliwia zarządzanie naprawami i procesami reklamacji, a wszystko to w ramach dostępnych scenariuszów obsługi klienta. Dzięki zastosowaniu tego modułu możliwa jest kontrola stanów serwisowych, sprawdzenie opłacalności danego zlecenia czy posiadanie powiązanych dokumentów.
W programie dostępny jest również moduł " Umowy z klientami". Daje on możliwość gromadzenia i przechowywania umów wewnętrznych jak i zewnętrznych przedsiębiorstwa. W jednym miejscu, w uporządkowany sposób mogą znajdować się umowy z klientami, a także rachunki i opłaty. Dodatkowo moduł ten pozwala na automatyczne planowanie wystawiania dokumentów, czy na wysyłanie przypomnień o nich.
Gestor nexo PRO to rozszerzona wersja oprogramowania Gestor nexo, która oprócz wszystkich funkcji, w jakie wyposażony jest ten system, zawiera dodatkowe rozwiązania, pozwalające na optymalizację programu i dostosowanie go do indywidualnych potrzeb danej firmy. Gestor nexo PRO umożliwia tworzenie rozszerzeń i dodawanie własnych rozwiązań, które usprawnią pracę, oprogramowanie to pozwala na wdrożenie m.in. własnych pól, słowników, flag, raportów czy wzorców wydruków.
Gestor nexo PRO jest programem w pełni kompatybilnym z systemem sprzedażowym Subiekt nexo, pozwala to wykorzystywać w pracy wspólne kartoteki klientów i asortymentu oraz cenników i promocji. Gestor nexo PRO pozwala w prosty sposób przekształcić oferty w dokumenty handlowe i magazynowe.
Podstawowe funkcjonalności programu CRM Gestor nexo PRO:
- Oprogramowanie pozwala na szybkie wyszukiwanie z dowolnej lokalizacji w systemie przechowywanych danych odnośnie klientów, również danych ważnych dla CRM,
- Prowadzenie ewidencji całej historii kontaktów z klientami w tym wykonywanych z jego udziałem działań, ofert i procesów ofertowych oraz wystawionych dokumentów handlowych;
- Określanie zestawów klientów;
- Szeroki zakres obsługi ofert kierowanych do klientów, Gestor nexo PRO pozwala na wystawianie wielu ofert w jednym procesie ofertowania oraz generowanie ofert jednocześnie do większej grupy podmiotów;
- Możliwość edytowania ofert w dokumenty magazynowe i handlowe, aby móc korzystać z tej opcji wymagana jest licencja na Subiekta nexo;
- Wielowalutowa obsługa ofert;
- Planowanie promocji;
- Rozbudowana obsługa wiadomości sms, umożliwiająca indywidualne oraz masowe wysyłanie wiadomości, zarówno tych sprzedażowych, windykacyjnych jak i z informacjami, przeznaczonych do różnych grup odbiorców;
- Oprogramowanie pozwala na rozplanowanie działań, takich jak spotkania, telefony, listy, notatki, konwersacje internetowe oraz wiadomości e-mail i ich skuteczne wykonywanie;
- Funkcja przypomnień o zaplanowanych działaniach z możliwością rejestracji czasu wykonania działań;
- Funkcja automatycznego planowania i wykonywania akcji;
- Oprogramowanie pozwala na wymianę informacji między użytkownikami systemu poprzez system komentarzy i procesów ofertowych;
- Funkcja dostępna dla zleceń serwisowych, pozwalająca na generowanie automatycznych działań i wysyłanie powiadomień w formie e-maili lub SMS-ów;
- Prowadzenie ewidencji i rezerwacji zasobów firmy dostępnych dla wszystkich pracowników, czyli na przykład pojazdów służbowych;
- System posiada narzędzie kalendarza, który cechuje się posiadaniem wielu widoków oraz możliwością planowania działań;
- Wbudowany klient pocztowy z obsługą protokołu IMAP, który pozwala na sprawne administrowanie e-maili.
- Generowanie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem auto tekstów;
- Gestor nexo PRO wyposażony w narzędzia dedykowane do optymalizacji obsługi e-mail, które mają wbudowaną funkcję sprawdzania poprawności pisowni, nie tylko w języku polskim, ale również angielskim i niemieckim oraz moduł kontrolujący załączniki i reguły wiadomości;
- Rozbudowany system raportów z funkcją przetwarzania wyników raportów;
- System ten posiada bibliotekę dokumentów, która pozwala prowadzić ewidencji zewnętrznych plików;
- Pozwala na znakowanie obiektów flagami;
- Program może być wykorzystywany na jednym stanowisku oraz wielu naraz;
- Program umożliwia eksport danych z Gestora GT.
Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
- Program posiada rozszerzenie Sfera dla Gestora – możliwość generowanie indywidualnych rozwiązań;
- Funkcja ofert wielowariantowych;
- Opcja elektronicznej ewidencji, która pozwala na zarządzanie umowami z klientami;
- System posiada dużo rozszerzeń, który umożliwia rozbudowanie systemu o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
- Program wyposażony jest w zaawansowane pola ze słownikami obsługującego działy klienci, ofert, działania, procesy ofertowe, asortyment;
- Wydruki i raporty własne;
- Opcja tagowania za pomocą flag własnych definiowalnych dla konkretnych obszarów biznesu;
- Widoki dostępne w modułach;
- Określane indywidualnych ról użytkowników;
- Opcja definiowalnych oddziałów;
- Program umożliwia określanie wielu dostawców dla wybranych asortymentów;
- System obsługuje zamienniki asortymentu;
- Gestor nexo PRO wyposażony w bibliotekę dokumentów (zawierające powyżej 1000 dokumentów).
- Możliwość szczegółowego monitorowania działań użytkowników na stronie w przypadku dokumentów i zleceń serwisowych.
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl