Program Subiekt Sprint 2 - InsERT

Program Subiekt Sprint 2 - InsERT

InsERT Subiekt Sprint 2Insert Subiekt Sprint 2 - System szybkiej sprzedaży detalicznej

Subiekt Sprint 2 jest systemem szybkiej sprzedaży dedykowanym dla przedsiębiorstw, które obsługują klientów detalicznych. Narzędzie to znajdzie zastosowanie w wielu punktach w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (również samoobsługowych), w pojedynczych sklepach oraz w całych sieciach. Jest to w pełni kompatybilne narzędzie z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.) Subiekt Sprint może zostać bez problemu również zintegrowany z wieloma urządzeniami peryferyjnymi, wśród których możemy wymienić drukarki fiskalne, wagi elektroniczne, czy czytniki kodów kreskowych, oraz inne).

Subiekt Sprint 2 to nowszą, wyposażoną w wiele funkcjonalności wersją programu. System posiada intuicyjny i przejrzysty interfejs, dzięki któremu praca jest prosta i przyjemna. Nowe możliwości, w jakie została wyposażona Wersja 2, pozwala na efektywniejszą obsługę klientów i sprawniejsze administrowanie sklepem.
 
System posiada dwie główne aplikacje - Sprzedaży i Zarządzania. Aplikacja Sprzedaż pozwala wystawiać dokumenty handlowe na stanowiskach sprzedaży; z kolei aplikacja Zarządzanie jest aplikacją „back office” dedykowaną do administrowania sprzedaży, która pozwala m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
 

Najważniejsze funkcje dostępne w module Sprzedaż:

  • możliwość kontroli stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
  • możliwość stosowania promocji czasowych i cenowych, które można dowolnie zdefiniować w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
  • możliwość generowania wszystkich, niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obecnymi przepisami;
  • opcja obsługi wielu modeli drukarek fiskalnych na podstawie protokołów komunikacyjnych (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
  • moduł obsługuje dużą ilość urządzeń zewnętrznych, które ułatwiają prowadzenie sprzedaży, takie jak: wagi elektroniczne, czytniki kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 
  • obsługa ekranów dotykowych;
  • system obsługuje płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
  • obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 
  • możliwość szybkiego i prostego wystawiania dokumentów, która jest możliwa poprzez zapisywanie i fiskalizowanie „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i rejestracji fiskalnej wprowadzonej pozycji asortymentowej;
  • tryb multidokumentowy, który pozwala na wystawianie wielu dokumentów na stanowisku, w jednym czasie;
  • obsługa rabatów, w których dopuszczalny próg rabatowy dla poszczególnych sprzedawców może zostać dowolnie określony; 
  • możliwość pobrania części utargu podczas pracy sprzedawcy;
  • rozbudowane funkcje identyfikacji towaru przy użyciu czytnika kodów kreskowych, moduł ten pozwala na wiele różnych sposobów wyszukać towar, np. po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
  • możliwość obsługi asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
  • moduł pozwala obsługiwać kody kreskowe ze zmienną ilością, ceną, wagą;
  • możliwość anulowania pozycji i całego dokumentu;
  • możliwość drukowania dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
  • dotykowy interfejs pozwala korzystać z przycisków szybkiej ilości (które są bardzo pomocne zwłaszcza w przypadku sprzedaży towarów w paczkach).

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

  • konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 
  • kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 
  • zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 
  • współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.

Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

  • łatwiejsza obsługa i poruszanie się po systemie, którą zapewnia nowy interfejs; 
  • możliwość zmiany ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 
  • możliwość zbiorczego przypisywania ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 
  • opcja wydruku duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 
  • przypisywanie filtrów towarów do stanowiska, dzięki opcji tej użytkownik na danym stanowisku ma wgląd do odfiltrowanej listy asortymentowej); 
  • usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 
  • możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 
  • możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 
  • dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
  • opcja filtru towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 

 

Dodatkowe informacje:

Dział Handlowy:   tel. 12 633 73 08   wew 45 ;   e-mail:    insert@escsa.pl