zmień dział
Specjalizujemy się w sprzedaży i wdrożeniach systemów informatycznych do zarządzania lokalami gastronomicznymi i hotelowo-gastronomicznymi. W zależności od potrzeb znajdą u nas Państwo rozwiązanie dla małego lokalu, jak również dla centralnie zarządzanej sieci restauracji. Mamy rozwiązania dla kawiarni, pizzerii, restauracji hotelowej i lokalu typu „fast-food”. Olbrzymie doświadczenie naszej firmy potwierdzone jest setkami wdrożeń na terenie całego kraju.
W proponowanych rozwiązaniach wykorzystujemy programy gastronomiczne wielu producentów: POSBISTRO — POSbistro; ADITH — X2System; MERCO — IzzyREST; IzzyHotel ; NOVITUS — Soga, SOHO; SOFTTECH — Gastro.
Od lutego 2015 roku nasza firma jest generalnym dystrybutorem jednej z najnowocześniejszych aplikacji do zarządzania placówką gastronomiczną, systemu POSbistro. Posiadamy dużą sieć lokalnych przedstawicieli, którą cały czas powiększamy o nowych partnerów. Daje to nam możliwość wsparcia serwisowego i obsługi zarówno firm lokalnych jak i takich, które w ramach własnej struktury czy franczyzy posiadają wiele punktów gastronomicznych na terenie całego kraju.
Poniższy opis przedstawia Zintegrowany System Informatyczny dla Gastronomii. Jest on tak zaprojektowany, aby moduły składowe zapewniły użytkownikowi maksimum korzyści. Ich integracja i praca na wspólnych bazach powoduje zwiększenie efektywności, polepszenie jakości obsługi klienta, łatwiejsze raportowanie i rozliczanie placówki, niezależnie od tego, czy jest to pojedyncza restauracja, czy tez grupa restauracji.
Na tym etapie celowo nie wskazujemy, na którym z ww. programów (pomijając POSbistro, które pracuje w innym - chmurowym - rozwiązaniu technologicznym gdzie większość operacji lokalnych wykonujemy na tabletach) oprzemy propozycję skierowaną do konkretnego odbiorcy. Przyjmijmy, że rozwiązanie jest oparte na zintegrowanym programie umożliwiającym zarówno obsługę stanowisk kelnerskich/barowych, jak i pełne zarządzanie gospodarką magazynową. W zależności od potrzeb program może współpracować z terminalem dotykowym i czytnikiem kart, bonownikiem kelnerskim (palmtop korzystający z łączności radiowej), drukarką bonów i rachunków, drukarką fiskalną, szufladą na pieniądze, wagą, dozownikiem napojów, modem wykrywającym numer abonenta itp. Całość działa pod systemem operacyjnym MS Windows, w sieci lokalnej lub na pojedynczym stanowisku, wykorzystując standardowy sprzęt PC.
W tak zintegrowanym systemie przewidziano zastosowanie jednakowych zestandaryzowanych końcówek sprzedaży, w których pojedyncze stanowiska są obsługiwane przez kelnerów/barmanów. W tej roli najlepiej sprawdzają się jednomodułowe komputery z ekranami dotykowymi, podłączone do centrali poprzez wewnętrzną sieć informatyczną. W wersji ekonomicznej dopuszcza się stosowanie standardowych komputerów wyposażonych w ekrany dotykowe LCD.
Systemem można zarządzać na odległość, korzystając z łączy internetowych. Rozwiązanie to zapewni dokładną i aktualną informacja o sprzedaży, dostępną on-line. Umożliwi śledzenie historii sprzedaży i stanów magazynowych ułatwiając zarządzanie restauracją.
Cechy wyróżniające system:
Do połączeń zdalnych z centralą można wykorzystać stałe łącza internetowe. Połączenie takie proponujemy zabezpieczyć prostym routerem stanowiącym skuteczną zaporę przed dostępem osób niepowołanych.
Co daje zdalny dostęp:
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 i/lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl