InsERT - program Subiekt nexo
Subiekt nexo to program do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej przeznaczony dla małych i średnich firm (sklepy, hurtownie, zakłady usługowe, warsztaty itp.) Subiekt Nexo posiada przyjazny i intuicyjny interfejs, który przy bogatej funkcjonalności znacznie przyspiesza i ułatwia pracę przedsiębiorcom. Oprogramowanie obsługuje wszystkie typy dokumentów handlowych i magazynowych, tj. faktury sprzedaży, faktury zakupu, paragony, paragony imienne, faktury VAT marża, faktury proforma, przyjęcia zewnętrzne, przychody i rozchody wewnętrzne, przesunięcia między magazynowe. Funkcjonalność programu Subiekt Nexo umożliwia sprzedaż asortymentu z wielu magazynów jednocześnie na jednym dokumencie.
Subiekt Nexo posiada rozbudowane kartoteki asortymentu (towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych) umożliwiając przypisanie unikalnych kodów kreskowych. Użytkownik programu może również dla każdego towaru zdefiniować minimalny i maksymalny stan towaru w magazynie. Kartoteki klientów umożliwiają podział na osoby prywatne, firmy oraz instytucje. Dla każdego klienta użytkownik może zdefiniować limit kredytu kupieckiego, a także przypisać wiele adresów np. dla dostaw.
Subiekt nexo wchodzi w skąd InsERT nexo. W zintegrowanym pakiecie są również programy do innych zadań takie jak: Rachmistrz nexo uproszczona księgowość (KPiR oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (pełna księgowość – księga handlowa), Gratyfikant nexo (program kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM - zarządzanie relacjami z klientami).
Program handlowo magazynowy Subiek nexo umożliwia:
- obsługę różnych rodzajów dokumentów handlowych i magazynowych – wszystkie typy dokumentów,
- rozdział dokumentów handlowych i magazynowych, zbiorcze lub pojedyncze wystawianie faktur do WZ-etek, korekty dokumentów handlowych i magazynowych; generowanie (automat) dokumentu WZ do faktury,
- wystawianie faktur pro forma oraz faktur sprzedaży z wielu magazynów,
- zaawansowany system zamówień – w dokumencie każda pozycja może mieć indywidualny czas realizacji, także wcześniejszy niż termin realizacji całego zamówienia,
- kartoteki – usług, towarów, opakowań i kompletów zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; klientów obejmujące informacje typu CRM
- obsługa płatności kartą, przedpłat, sprzedaży kredytowanej, płatności za pobraniem, cesji na innego kontrahenta, zaliczek pracowników,
- elastyczna polityka cenowa - przypisywanie przygotowanych cenników do poszczególnych klientów. Zarówno cena jak i rabaty (maksymalny i domyślny) pozycji cennika mogą być definiowane w zależności od wysokości progu sprzedaży i jednostki miary,
- obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
- prowadzenie rozrachunków: zobowiązania i należności
- zaawansowana obsługa rachunków bankowych (przelewy do ZUS, przelewy standardowe, przelewy podatkowe, opłaty prowizyjne, operacje na rachunku, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
- rozliczenia, wielowalutowe, noty odsetkowe, wezwania do zapłaty, kompensaty;
- obsługa urządzeń zewnętrznych takich jak drukarki fiskalne, kasy fiskalne, wagi etykietujące,
- w pełni automatyczna synchronizacja asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych,
- integracja (pełna) z programami finansowo-księgowymi: Rewizor nexo i Rachmistrz nexo.