POSowner to aplikacja, która pozwoli Ci w pełni kontrolować Twój biznes...
A jak wiadomo, większa kontrola równa się większe zyski!
Stworzenie aplikacji POSowner przez POSbistro, było kolejnym dowodem na to, że marka wychodzi naprzeciw coraz bardziej złożonym potrzebom klientów wynikającym z zarządzania obiektami restauracyjnymi.
Jak działa POSowner?
POSowner to aplikacja na telefon, która daje Ci podgląd danych i statystyk dotyczących Twojej restauracji. Dane przekazywane do aplikacji są regularnie odświeżane, dzięki czemu zawsze i wszędzie jesteś stale na bieżąco. Aplikacja działa wyłącznie w połączeniu z system do zarządzania restauracją POSbistro - system zbiera i wysyła informacje o sprzedaży do bezpiecznej wirtualnej chmury, do której również ma dostęp aplikacja POSowner.

Co da Ci posiadanie aplikacji POSowner?
- Wgląd w zawsze aktualne statystyki sprzedaży z Twojego lokalu
W POSowner widzisz m.in. jaki jest bieżący utarg, ile jest otwartych rachunków oraz ile wynosi średnia wartość rachunków. Aplikacja oferuje dostęp do uśrednionych danych z aż ostatnich 3 miesięcy, dzięki czemu możesz porównywać ze sobą dane historyczne.
- Kontrolę rachunków
Kontrolując otwarte rachunki w swojej restauracji, zyskujesz wiedzę na temat tego, co obecnie jest zamawiane, a dzięki temu możesz sprawnie reagować np., wprowadzając jakąś ofertę specjalną, czy też rabaty. Dzięki kontroli rachunków wiesz również ile, jest zamawiających, jaki jest status zamówienia i ile wynosi czas realizacji poszczególnych zamówień.
- Czas pracy personelu
Aplikacja POSowner pokaże Ci listę pracowników, którzy są aktualnie zalogowani w systemie. Szybko i sprawnie podsumujesz liczbę przepracowanych godzin personelu, a także możesz uzyskać informację, o tym ile wynosi średnia wartość sprzedaży poszczególnych pracowników. Co Ci to da? W każdej chwili będziesz wiedzieć, co robią Twoi pracownicy oraz komu należy się premia za wyniki!

Aplikację POSowner możesz przetestować za darmo przez 14 dni!