zmień dział
Data: Wednesday, August 8, 2018
Czy Twoi potencjalni klienci to osoby mieszkające w okolicy? Czy sprzedaż produktów i usług ogranicza się w Twoim przypadku do konkretnego regionu? Jeżeli tak, masz szansę w prosty sposób zdobyć ich zainteresowanie poprzez wykonanie kilku kroków. Skorzystaj z lokalnego pozycjonowania!
Założenie wizytówki Google Moja Firma jest bezpłatne. Wystarczy, że wypełnisz formularz. W nazwie firmy możesz "przemycić" typ swojej działalności, np. Fiskasy.pl - kasy i drukarki fiskalne. Pamiętaj, aby wypełniać pola zgodnie z prawdą - jeśli nie posiadasz firmowego telefonu komórkowego, możesz podać numer stacjonarny. Ważne, aby klient na wstępie otrzymał jak najwięcej informacji i możliwości kontaktu z firmą. Aby wizytówka pojawiła się w wyszukiwarce, musisz dokonać autoryzacji. W tym celu musisz poczekać na tradycyjny list od Google. Po wpisaniu kodu w odpowiednie miejsce, Twoja firma będzie już w pełni widoczna. Warto uzupełniać wizytówkę o bieżące informacje - specjalne dni i godziny otwarcia lokalu, zdjęcia wewnątrz lokalu, i oferowanych produktów. Możesz skorzystać z publikacji wpisów z istotnymi informacjami, np. o aktualnej promocji. Taki wpis będzie wyświetlać się bezpośrednio pod informacjami o firmie. Każdy wpis widoczny jest przez tydzień. Wszystkie te informacje możesz uzupełniać w intuicyjnym panelu Google.
Google ceni wiarygodne firmy - zadbaj o dobre relacje z dotychczasowymi klientami! Jeśli są zadowoleni z usługi, poproś o ocenę i rekomendację pod wizytówką. Jeżeli klient jest naprawdę przychylny Twojej działalności, możesz zasugerować pozostawienie opinii na innych portalach społecznościowych. Pamiętaj jednak aby nie naciskać - możesz wywołać odwrotny efekt i zniechęcić go do dalszej współpracy. Uwaga! Nie sugeruj swoim pracownikom dodawania ocen i sam tego nie rób - dociekliwy klient może skojarzyć imię i nazwisko lub pseudonim z pracownikiem - możesz znacznie stracić w jego oczach!
Skorzystaj z ofert katalogów branżowych firm i portali ściśle związanymi z usługami, które oferujesz. Bądź konsekwentny - jeżeli w Internecie znajdują się już Twoje dane teleadresowe (np. w wizytówce Google Moja Firma), nie podawaj innych. Jeżeli posiadasz dwa numery firmowych telefonów, zamieść dwa. Zadbaj o to, by firma była widoczna - udzielaj się na forach dyskusyjnych, korzystaj z reklam na stronach dzielnicy czy ściśle związanych z miastem. Daj się zapamiętać budując pozycję eksperta-doradcy.
Na naszym blogu pisaliśmy dlaczego fanpage na Facebooku nie wystarczy do promowania biznesu. Podtrzymujemy to zdanie - nie ma lepszego miejsca w sieci niż własna strona internetowa. Zaryzykujemy stwierdzenie, że to jeden z lepszych pomysłów na uplasowanie się wyżej w wyszukiwarce niż konkurencja. Już sama domena może nam pomóc - warto w adresie umieścić nazwę miasta. Zachęcamy, by przyjrzeć się konkurencyjnym firmom - jakie frazy pojawiają się na ich stronie najczęściej? Konkurencja nie posiada ani wizytówki Google, ani strony www? Świetnie! Spójrz na podobnych usługodawców w dużych miastach i postaraj się przeanalizować ich witryny tak, jakbyś robił to na stronie konkurencji.
Jeśli nie posiadasz strony internetowej, możesz skorzystać z pomocy naszych programistów - tworzymy strony www dopasowane do specyfiki przedsiębiorstwa, a także sklepy internetowe. W oparciu o wieloletnie doświadczenie projektujemy witryny odpowiadające potrzebom Twojego klienta. Dzięki intuicyjnemu systemowi do edycji, możesz samodzielnie prowadzić bloga, dodawać nowe podstrony i zmieniać ich tytuły bez specjalistycznej wiedzy! Czy wiesz, że często spotykanym schematem generowania tytułów jest "Tytuł podstrony - nazwa firmy - miasto"?
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 i/lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl
Wybrane przez nas
Najpopularniejsze w miesiącu