Klient restauracji czy małej gastronomii zarówno turysta jak i ten miejscowy to bardzo często klient mobilny tzn. szukający informacji na smartfonie. Prowadząc biznes nowych klientów szukamy niemal zawsze, w związku z czym nasze działania marketingowe powinny wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Szczególnie ważne jest zadbanie o działania marketingowe dotyczące urządzeń mobilnych. Z badań rynku internetowego wynika, że coraz więcej wejść na strony www notuje się z telefonów komórkowych i tabletów. Jednym z elementów składających się na sukces naszego lokalu gastronomicznego są dostosowane do smartfonów strony internetowe oraz aplikacje internetowe, które pozwalają konsumentom przeglądać menu, rezerwować stoliki, zamówić posiłek, zapłacić za niego i zlecić dostawę. Idealnie jeśli na dodatek są zintegrowane z programem do zarządzania gastronomią.
Optymalizacja strony internetowej
Reklama w Internecie
E-mail marketing
A czy wiesz, że?
Czy wiesz, że dla pełnego sukcesu w gastronomii, działania marketingowe, zwłaszcza te mobilne, powinny iść w parze z niezawodnym zapleczem technologicznym? Nowoczesne oprogramowanie restauracyjne jest kluczowe dla sprawnego zarządzania zamówieniami, rezerwacjami i całą operacją, które często są inicjowane przez klientów mobilnych. Rozwiązania takie jak program dla gastronomii POSbistro czy program Foodsoft pozwalają na optymalizację pracy, od obsługi stolików po zarządzanie dostawami. Nie zapominajmy także o specjalistycznych programach dla pizzerii, które odpowiadają na unikalne potrzeby tego segmentu.
Skorzystaj z darmowej konsultacji - nasi doradcy są do Twojej dyspozycji:
Dział Handlowy ESC SA
ul. Mieszczańska 19, Kraków
(12) 656 51 58
sprzedaz@escsa.pl
Dział Handlowy ESC SA
os. Teatralne 3, Kraków
(12) 656 33 64
sprzedaznh@escsa.pl