Marketing mobilny dla klientów gastronomii

Marketing mobilny dla klientów gastronomii

Data: wtorek, luty 21, 2017

Marketing mobilny dla klientów gastronomiiKlient restauracji czy małej gastronomii zarówno turysta jak i ten miejscowy to bardzo często klient mobilny tzn. szukający informacji na smartfonie. Prowadząc biznes nowych klientów szukamy niemal zawsze,   w związku z czym nasze działania marketingowe powinny wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Szczególnie ważne jest zadbanie o działania marketingowe dotyczące urządzeń mobilnych. Z   badań rynku internetowego   wynika, że coraz więcej wejść na strony www notuje się z telefonów komórkowych i tabletów. Jednym z elementów składających się na sukces naszego lokalu gastronomicznego są dostosowane do smartfonów strony internetowe oraz aplikacje, które pozwalają konsumentom przeglądać menu, rezerwować stoliki, zamówić posiłek, zapłacić za niego i zlecić dostawę. Idealnie jeśli na dodatek są zintegrowane z programem   do zarządzania gastronomią.

Optymalizacja strony internetowej

RWD (Responsive Web Design) to technologia projektowania strony internetowej w taki sposób, aby jej układ oraz wygląd automatycznie dostosowywały się do rozmiaru okna urządzenia, w którym jest przeglądana. Strony www tworzone w tej technologii są uniwersalne i wyświetlają się   dobrze zarówno w przeglądarkach internetowych na komputerach stacjonarnych, notebookach jak i smartfonach czy tabletach. Tworząc responsywną stronę zwiększamy liczbę odwiedzin co w dalszej kolejności przenosi się na zyski naszej restauracji czy kawiarni. Jeżeli dopiero zakładasz swój serwis warto zainwestować w stronę w technologii RWD
Jeżeli nie chcemy zmieniać   dotychczasowej strony internetowej na responsywną możemy zbudować jej odpowiednik   w wersji mobilnej. Strona mobilna jest oddzielną i niezależną stroną internetową, najczęściej występującą pod subdomeną m.twojafirma.pl. Mobilna strona jest uzupełnieniem   tradycyjnej strony.
 

Reklama w Internecie

Za pomocą reklam internetowych (Google AdWords) możemy w prosty sposób zwiększyć zasięg i dotarcie swojej strony do większej liczby klientów. Pamiętajmy również o reklamie graficznej, która przyciągnie uwagę skuteczniej niż zwykłe reklamy tekstowe.
 

E-mail marketing

Pierwszą bardzo ważną sprawą przy e-mail marketingu jest przekonanie naszego klienta do zostawienia swojego adresu e-mail. Następnie możemy przeprowadzać kampanie mailingowe pamiętając jednak o tym, że wysyłane wiadomości muszą zawierać korzyści dla klienta. Aby skutecznie zachęcić klientów do odwiedzenia naszej restauracji możemy w wiadomościach wysyłać rabaty, promocje oraz interesujące go informacje. E-mail marketing jest rozwiązaniem którego zaletą jest głównie relatywnie mały koszt w porównaniu do tradycyjnych akcji promocyjnych (np. kolportaż ulotek), ponadto daje ogromne możliwości docierania do nowych grup klientów i generowania przychodów.
 

Klucz do sukcesu? Zwiększ swoją widoczność w Internecie.

Potrzebujesz pomocy? Zgłoś się do nas
tel. 12 656 51 58 wew. 45, e-mail: sprzedaz@escsa.pl
 

Dodane przez Joanna Gądek

   

Wybrane przez nas

Najpopularniejsze w miesiącu