POScaller - nowa aplikacja stworzona do obsługi zamówień telefonicznych.

POScaller - nowa aplikacja stworzona do obsługi zamówień telefonicznych.

Data: piątek, kwiecień 21, 2017

Czy wiecie, że w POSbistro z miesiąca na miesiąc pojawiają się kolejne ułatwiające prowadzenie lokalu gastronomicznego funkcjonalności?

Przedstawiamy POScaller. Jest to aplikacja współpracująca z POSbistro przygotowana z myślą o punktach gastronomicznych, w których występują zamawiane telefonicznie dostawy potraw. POScaller wspomaga proces  przygotowania i  obsługi   zamówień telefonicznych. Funkcjonalność ta ułatwia nam szybką budowę baz danych wiedzy o klientach na postawie ich numerów telefonicznych. Aplikacja też podpowiada nam co najczęściej zamawiał klient.

 
Zamówienia składane drogą telefoniczną nadal są jedną z najpopularniejszych form zamawiania posiłków. W restauracjach takie zamówienia dosyć często   zapisywane są na karteczkach i przekazywane na kuchnię. To oczywiście może generować wiele problemów jak choćby błędy w realizowanych zamówieniach, pomyłki wynikające z nieczytelnego pisma odręcznego czy też w efekcie błędów dłuższy czas przygotowania potraw i dostawy.   W każdym biznesie   strata cennego czasu to problem. Strata klienta ponieważ   był  niezadowolony gdyż nie dostał potrawy zgodnej z zamówieniem lub dostał ją czekając   zbyt długo to często ścieżka do kompletnej porażki.
 
Aby uniknąć problemów i ułatwić system składania zamówień powstał POScaller.  Poniżej w kilku zdaniach opowiemy nieco więcej o tym jak działa POScaller:
 
1)   Gdy dzwoni klient.
 
Aplikacja instalowana jest bezpośrednio na telefonie . Gdy do restauracji dzwoni już obsługiwany  klient, na ekranie, pojawią się informacje na jego temat oraz składanych przez niego zamówień. Jeśli klient składa zamówienie po raz pierwszy, za pomocą kilku kliknięć zostaje dodany do bazy i 'zapamiętany' przez POScaller. 
 
aplikacja POScaller do zamówień telefonicznych w gastronomii
 
2) Co dalej? 
 
Kelner oznacza szczegóły zamówienia, takie jak sposób realizacji zamówienia, konieczność wystawienia FV, czy też dodanie punktów w programie lojalnościowym.  Informacje o zamówieniu przekazane są na kuchnię a dodatkowo za pomocą drukarki bonowej lub drukarki fiskalnej   informacje o zamówieniu mogą zostać wydrukowane, co ułatwi pracę kierowcy, który dostarcza zamówienie. 
 
aplikacja POScaller do zamówień telefonicznych w gastronomii
 
3) Dodatkowo...
 
POSbistro i POScaller to systemowe rozwiązanie wspomagające całość procesu zarządzania zamówieniem począwszy od identyfikacji klienta przez jego   realizację   i wystawienie odpowiednich dokumentów handlowych po   automatyczne zejście sprzedanych produktów ze stanu magazynowego.  Co więcej cały proces może być kontrolowany na bieżąco z dowolnego miejsca, co ułatwia zarządzanie.  Oczywiście   system uwzględnia wszystkie zamówienia w raportach sprzedażowych oraz wszelkich niezbędnych statystykach. 
 
Jeśli chcesz dołączyć do grona użytkowników oprogramowania POSbistro i POScaller, skontaktuj się z nami: sprzedaz@escsa.pl
 
Chętnie pomożemy Ci wprowadzić systemy POSbistro i POScaller do Twojej restauracji. Więcej na temat aplikacji POSbistro na stronie >>>>>>>

Dodane przez Joanna Gądek

   

Wybrane przez nas

Najpopularniejsze w miesiącu