Systemy przywoławcze w gastronomii - tak czy nie?

Systemy przywoławcze w gastronomii - tak czy nie?

Data: czwartek, czerwiec 21, 2018

W dobie wszechobecnego dostępu do Internetu, ekspresowa reakcja na kryzys, nienaganne maniery kelnera i obsługa klienta na wysokim poziomie, są obowiązkiem każdego szanującego się restauratora. Jak usprawnić pracę w lokalu i uniknąć ewentualnych błędów za pomocą intuicyjnego systemu? Czy to w ogóle możliwe?

Bezprzewodowy system przywoławczy - co to jest i z czym to się je?

Systemy przywoławcze składają się z nadajników (transmitterów), wyposażonych w przyciski do wywołania lub anulowania przywołania oraz odbiorników (pagerów), które w zależności od modelu, w różny sposób dają znać o przywołaniu. Odbiorniki w reakcji na przywołanie mogą wyświetlać numer nadajnika, wibrować, świecić albo wydawać sygnał dźwiękowy. Na rynku dostępny jest cały wachlarz bezprzewodowych systemów przywoławczych przeznaczonych zarówno dla kelnerów (pagery obsługi), jak i klientów restauracji (przywoływacze klienckie lub pagery klienta).

W zależności od kultury organizacyjnej lokalu, można zastosować:

- model przywołania obsługi - klient lub załoga kuchni przywołuje kelnera za pomocą prostego w obsłudze nadajnika - pager kelnera zaczyna wysyłać powiadomienie o przywołaniu 

- model przywołania klienta - klient otrzymuje pager kliencki, który po przywołaniu przez obsługę zaczyna świecić lub wibrować.

O sposobie działania tych modeli piszemy szczegółowo na naszej stronie  - wyjaśniamy, czym różnią się pagery klienckie od przywoływaczy klienta oraz jak działa pager obsługi. 

Systemy przywoławcze - zalety

Ze względu na możliwości jakie niesie ze sobą stosowanie przywoływaczy, systemy te wykorzystywane są niemal w każdej branży, w której niezbędna jest bezbłędna komunikacja w relacji obsługa-klient lub między członkami zespołu. Sektorem, w którym najczęściej używane są bezprzewodowe systemy przywoławcze, jest służba zdrowia. My przekonujemy, że system przywoływania doskonale sprawdza się także w branży gastronomicznej. 

Nie ma znaczenia, czy mówimy o systemach przywoływania kelnera czy klienta - sam system usprawnia komunikację na wielu poziomach. Dzięki temu, że każdy pager oznaczony jest unikalnym numerem lub numer zostaje mu nadany, znacznie spada ryzyko pomyłki przy wydawaniu posiłków. Systemy przywoławcze minimalizują powstawanie kolejek - klient może spokojnie czekać na swój posiłek przy stoliku, zamiast znudzony stać przy ladzie. Zastosowanie pagerów obsługi czy klienta to zwiększenie wydajności pracowników, zmniejszenie kosztów i pełne zadowolenie gości lokalu. Z pomocą systemów przywoławczych w prosty sposób można zoptymalizować pracę i uporządkować zarządzanie personelem. Systemy przywoławcze nie wymagają skomplikowanej instalacji i są niezwykle intuicyjne w obsłudze, dzięki czemu coraz więcej właścicieli lokali decyduje się na takie rozwiązanie

Tanie systemy przywoławcze

Czy systemy przyzywowe muszą być drogie? Czy ich montaż musi wiązać się z koniecznością zakupu wielu kosztownych urządzeń i akcesoriów? Niekoniecznie! Coraz częściej producenci systemów przywoławczych tworzą zestawy All-in-one, praktycznie gotowe do użytku tuż po ich podłączeniu. W skład takiego zestawu wchodzi zwykle ładowarka z wbudowanym nadajnikiem i kilka do kilkunastu pagerów klienckich. Wszystko w jednym, zgrabnym urządzeniu. Obsługa systemów przywoławczych dla gastronomii nigdy dotąd nie była tak prosta! 

Obecnie w ofercie mamy szeroki asortyment różnych systemów, a także gotowe zestawy z pagerami klienckimi

Jeżeli są Państwo zainteresowani takim rozwiązaniem, zapraszamy do kontaktu. Nasi specjaliści dobierają system uwzględniając specyficzne wymagania właściciela restauracji.

Wiemy, że każdy biznes jest inny - nie sugerujemy gotowych rozwiązań, a szukamy najbardziej optymalnych.

W razie pytań prosimy o telefon  (12) 656-51-58 lub e-mail sprzedaz@escsa.pl. Bądź o krok przed konkurencją!

Dodane przez Agnieszka Skotniczna

   

Wybrane przez nas

Najpopularniejsze w miesiącu